Friday, February 8, 2013

Alasan Tidak mahu menggunakan Safety Belt....

Assalamualaikum w.b.t... heheehe salam perpaduan...

Rasa2nya adakah insan yang terdetik untuk membaca entry aku ni.. bacala ba... hehe

hmm... alasan.. alasan.... sesungguhnya... malang itu x berbau... tapi tai' manuk/ayam memang berbau... lebih2 warna hitam.. yark!

tapi kenapa masih ramai antara kita yang x kisah akan malang x berbau ini?? yala..
kalau naik keta.. bukannya pakai SAFETY BELT.... yala... aku faham juga...
dalam hati berkata :
  1.  "ish, lemah la pakai safety ni... dekat ja pun... xpa apa2 ba tu... "
  2. "aku lelaki, kalau pakai safety macam perempuan pulak! x machola pula"
  3. "len kalila pakai safety belt... masih bujang juga... hahaha tunggula jadi bapa!"
  4.  " ala.. lecehla.. pasang belt.. buka belt.. buang masa ja!"
  5.  "eh, driver x pakai safety belt pun... tak payah pakaila kot.... "
  6. "la... berapa juga tu bayar saman... banyak lagi duit ba.. saman saja, kalau ko!!!!!"
  7. "wow nerd juga pakai safety belt ni"
  8. "macam buduh2 pula pakai tali pinggang ni"
  9. "mati pun matila aku tak takut... memang aku mau  mati! xda guna juga hidup :( "
  10. " tiada poliss lagi... mana juga roadblock ni?? xdapun? "
  11. " safety belt rosak sudah... tapi daripada aku baiki.. baik aku guna duit ni utk yg lebih perlu... lagipun bukan juga penting, nanti kalau ada roadblock, aku tarik ja tali pinggang safety yang x boleh pakai ni, pura2 pakai tali pinggang.. tidak ba polis tu perasan... "
  12. "perut buncit sangatla.. pakai safety belt mesti menyerlahkan segalanya..."
  13. " duduk belakang x perlula pakai safety... x kena denda juga... "
  14. " xda juga anak2ku sekarang ni ba... malasla mau pakai safety belt ni, x juga darang nampak..."

No comments: