Friday, December 18, 2015

Barat Ke Timur

Hari ni aku tertarik untuk menonton satu rancangan TV1 ni...
aku x tonton dari awal... sebab sebelum tu aku dengar saja dari bilikku..
hehe
ingatkan tadi rancangan biasa... rupanya agak luar biasa... sebab.... rupanya pengacara rancangan tu... bukan orang melayu... dan rasanya memang bukan orang Malaysia. macam orang.. Arab kacukan ada... Mexico? entah.... kacukanla kot?

boleh tahan bahasa melayunya... lancar. pastu pandai masak. pastu... ceria betul orangnya. aku jadi heran... jadi memang lepas tamat rancangan tv tu, aku p search tanya pak Google, oh... orang Belgium... tapi Belgium bangsa apa ya? mengacara program tu gembira betul dia, dapat kenali Malaysia ni kan.. ceria suasana program tu. pastu dia pandai bergaul... tapikan... mungkin boleh gunting n cukur jambang tu sikit supaya nampak.lagi kemas? aik pandai2 aku bagi idea ar... hehe

bagusla ada rancangan yang camni... apa kata datang sini Sabah? boleh belajar budaya n masakan orang sini. banyak makanan sedap ni. tarian? boleh try tarian sumazau.. igal2.. n macam2 lagi hehe

No comments: