Thursday, July 24, 2014

My Man??

Hai... anyoung ha seyo~~~

rasa macam mau cerita soal My Man la... hehe

Asika????? 
(suka hati aku, blog aku :P kan? haha)
Cinta.... Bila jatuh cinta inilah rasanya kan? hehe
Cause Im Ur Lady~~~~ And u are my Man~~~ <3 b="">
hmm... bukannya aku baru bercinta atau baru jatuh cinta.... tiba2 buat entry soal ni... bukan.... tapi.... disebabkan.... rasa mau tulis tu datang. hehe

sebenarnya..... beberapa hari kebelakangan ini.... ada sja lelaki2 yang buat aku berfikir tentang My Man. hehe yang buat aku tersenyum... n rasa happy. hehe
excuse me.... normal la tu.... maksudnya aku normal. hehe hahahahahaha

antara lelaki2 yang ku minat mungkin sebab perwatakan..... pembawaan diri... cara bercakap.... cara berpakaian..... cara pergaulan.... cara berfikir..... sebab macam2 hehe

KANG GARY
aku suka betul tengok dia dalam Running Man.... sampai terbawa dalam mimpi. hehe andu bah kan... hehe keistimewaannya ni.... terletak pada apa ya.... ku suka caranya bercakap.... ku suka caranya bergaul.... ku suka caranya menungkap erti hidup... ku suka fizikalnya.... ku suka dia aktif.... sihat dan cergas... hehe laju ba dia berlari.... athletic gitu.... ku suka Gary.... biar enda hensem... tiada guna hensem kalau tiada tulang.hahahahahahahha maksudku aku tidak suka lelaki lembik macam uncle Ji Suk Jin tu. hehe
 aku suka lelaki yang boleh jadi pemimpin dan dipimpin.... aku suka lelaki yang x hipokrit... yang jujur.... yang bertolak ansur.... wow tapi aku tidak suka tatunya.... hehe

RAIN BI

yang ni pula.... ku suka sebab comel~~~~~~~~~~ ish cumil sekali.... walau comel tetap gentleman... tetap maskulin.... tetap cergas. Tinggi lagi.... hehe tapi aku tidak suka kalau rambutnya panjang.... n bila dia pakai baju yang bergaya sakan. ku mau sederhana saja bah. haha 


HA HA
dia ni..... comel.... tapi pendek.... tapi aku suka dia ni suka buat lawak.... n waktu perlu serius dia serius... he is a good father for sure, kan? 


ZUL ARIFFIN

yang ni... aku suka tengok lakonannya.... cute....... romantik.... tagap. ehem
memang suka. hehe aku lebih suka dia daripada Aaron Aziz. sebab dia cool....x control macho. macho kan dia? enda taula pula realiti perangainya macam mna.... yang penting aku suka apa yang ku nampak.... bukan juga calon suamiku. hehe 

hmmm..... memang tiada yang sempurna... dan apa yang kita inginkan tidak semestinya Allah beri... sebab Dia lebih tahu apa yang terbaik pada kita...sebab tu... x semestinya kita suka... kita bahagia....


demikianlah ciri2 My Man.....
tambahan....
supaya lagi HEBAT...

1.bertanggungjawab terhadap keluarga
2. bertanggungjawab pada agamanya
3.bertanggungjawab terhadap negaranya

lelaki macam ni.... memang My Man.... lelaki idaman
lelaki idaman yang x perlu ku miliki....
ku hanya ingin memuji keindahan ciptaan Allah....




No comments: