Saturday, July 12, 2014

Kali Linux

hmm... hari ni Kali Linux da siap Download.
sekarang nak try INSTALL dalam laptop 1 Malaysia.
Dual Boot... (Kali Linux alongside Win 7)

Hmm.... entah apa akan jadi... walaubagaimanapun aku da sedia untuk menerima segala RISIKO. x besar mna pun risikonya... paling2 data2 dalam hard disk hilang. hahaha

KALI LINUX???

Laptop ku yang satu lagi da dual boot Zorin (Linux) n Win 7... jadi takkan nak triple kan? uhuk lagipun keyboard laptop tu rosak. nanti buat aku jadi malas tuk stdy Kali Linux pla kan? sebab tu lah aku x habis teroka lagi Zorin. Sebab malas guna Keyboard on screen  -_-

Ok.... sebenarnya aku mau belajar LINUX system... tapi.... aku rsa takut STRESS mula dari awal. jadi aku mau tengok2 dulu Kali Linux ni... hahahaha hanya org yang mengerti kan mengerti mengapa ku ketawa hahahahhahahahahaha
Jom la. Apa kan jadi?

No comments: