Friday, August 15, 2014

18 OGOS 2014

TARIKH KERAMAT NI~~~

dan aku sekarang sedang bersiap sedia untuk menghadapi hari yang sangat penting ini

aku akan terus berusaha.... terus pupuk semangat

harapan ku hendak mencapai impian.

andai Allah memberikan rezeki dan amanah itu padaku InsyaAllah... ku akan berusaha menjalankan tanggungjawab ku itu....

andai memang bukan rezeki ku... pertama.. aku akan berusaha lagi mencuba lagi untuk kali kedua pada masa akan datang.... dan kedua.... aku akan berusaha redha.... sebab... Allah lebih tau apa yang terbaik untukku.... ALLAH MAHA MENGETAHUI... setelah ku berusaha.... Allah la yang menentukan segalanya... Allahualam...

Ku harap.... suatu hari nanti aku mendapat pekerjaan yang akan membantu diriku... dan keluarga dari segi ekonomi.... dan dapat mendekatkan aku pada Allah.... dan aku juga dapat berbakti pada negara dan agama melalui karier ku nanti... InsyaAllah...

Semoga apapun yang Allah berikan padaku dapat ku terima secara baik....

Dapat income... sekaligus mendapat redha dariNya...

Usaha... Redha kemudian tawakal...

# apapun.... andai ini rezeki ku.... insan yang paling gembira.. itulah IBUKU.... dan aku berjuang untuknya.... Alhamdulillah.... Subhanallah......... <3 br="">


No comments: