Monday, August 30, 2010

sampai bila?

akhirnya aku bangun dari lenaku,
meninggalkan sedih sepi ku semalam,
mengharapkan kau ku tinggalkan,
walau mungkin di hati sukar kau ku jauhkan.

sekali lagi kau sakiti,
ntah untuk yang ke berapa kali,
aku menanti berakhirnya penyeksaan ini,
tapi keyakinanku padamu tetap ada di sini.

aku yang kau kata gadismu...
aku yang kau kata ingin kau tunggu...
aku yang kau selalu sakiti,
aku yang selalu cuba memahami.

sayang... sampai bila kau inginku begini?
sampai bila kau mau aku jadi patung mu yang setia di sini?
sayang... pernahkah kau cuba melihat hatiku di sini?
sampai bila aku harus bertahan seorang untukmu di sini?

aku kecewa...
aku kecewa...
aku kecewa...
sampai bila....

2 comments:

Wanda Alwani said...

uwwaaa ... manyak cdeyh la .. huhu terluke oo hatie ku ... urm very nice blog ... keep it up ya ...

Yui said...

tq wana... :)