Friday, July 23, 2010

Maafkan aku..

dulu aku prnah rasai betapa hangatnya semangat cinta ku
untukmu
aku bjuang dmi cnta ini
kau salah satu inspirasi utk aku mlangkah..

namun krana dri ini sudah tidak sanggup lagi dibiar
bersendri..
aku yakinkan driku kau tlah lupakan aku,
tidak mampu menunggu aku
tidak sanggup lagi denganku
hanya mpermainkan aku
dan x mhargai ketulusan cintaku..

aku mula mlangkah hidup yang baru,
menemui cinta yang baru,
namun semua itu seakan mimpi
dan hnya sementara
kebahagian ku tidak bertahan lama..
mungkin kaca ku sangka permata

aku di dalam dilema
dalam kekeliruan..
aku tidak mahu melukakan hatimu mahupun dia,
akhirnya takdir tuhan memutuskan kmi berpisah.
maafkan aku..
pada mulanya aku tidak sanggup menerima perpisahan kami,
tapi aku teruskan langkah..

aku sangat di uji..
tapi di setiap kali aku berada dlam keadaan terlena
kau pasti akan datang..
ia bagaikan suatu petunjuk..
adakah drimu jalan yg patut aku pilih?
tapi itupun setelah sekian lama kau menyeksa jiwa ku
yang pada anggapanmu..
terbaik buatku..

akhirnya disaat aku lemas dalam kegembiraan yang
hnya sebuah mimpi sekali lagi kau datang..
dan sememangnya sewaktu itu aku menyeru namamu..
andai kau yang terbaik buatku..
hadirla drimu di saat itu

ya memang drimu...
aku bersyukur..
aku kembali ke alam nyata
bersama dirimu
walaupun kadangkala aku merindu kegembiraanku
yang ibarat mimpi itu

dan kini kau dan aku
makin memahami
makin menyayangi dan mengahargai cinta
yang hadir atas kehendakNya

kau yakinkan aku kiranya
aku ditakdirkan mnjadi permaisurimu..
pasti tiada yang dapat menghalang
walau kita terpisah jau..
kejarlah impianku dan balaslah jasa orang tuaku

cinta itu perlukan pengorbanan..
dan cinta itu tanggungjawab..
cintaku telah pun diuji olehNya..
andai suatu hari cintamu diuji aku pasti
akan berjuang menyelamatkan cinta kita..
seperti yang kau lakukan padaku dahulu

akan ku memahami kesilapanmu..
akan ku perbaiki kelemahanku..kita hanya manusia biasa
tiada yang sempurna..

maafkan aku atas kesilapanku pada masa lalu..
walaupun dari bibir mu mngatakn kau maafkan aku..
aku tahu dihatimu pasti ada luka
maafkan aku..
dan izinkan aku untuk
merawat luka dihatimu..maafkan aku..

MAAFKAN AKU

1 comment:

$e!n said...

panjang btul malas aq baca.....